Kuna olen virtuaalmaailmate teemal suhteline võhik ning Second Life keeldus mingitel tehnilistel põhjustel minu arvutiga töötamast, siis otsustasin kirjeldada ühte juhuslikku Facebooki aplikatsioonina töötavat virtuaalmängu/keskkonda/maailma, mida üks mu sõbranna mind kasutama meelitas.
Sorority Life on eelkõige naissoost kasutajatele suunatud mäng, mille sisuks on üliõpilaskorporatsioonis oma reputatsiooni kasvatamine. Iga kasutaja saab endale luua avatari, kus valib endale kingad, riietuse, juuksevärvi ja muu naiseliku nänni. Mängus edasi liikudes koguneb võimalikke kostüüme ja aksessuaare pidevalt juurde ning oma välimust on võimalik jooksvalt muuta, et teistelt kasutajatelt stiilipunkte koguda.
Kõige olulisem on omada palju sõpru, mis määrab ka sinu positsiooni mängus. Oma "mõjukust" kasvatada ja virtuaalset raha teenida saab läbi ürituste korraldamise, mis on samuti väga naiseliku sisuga (a la shoppingutuurid, kostüümipeod) või teiste tüdrukutega "kakeldes" (cat-fight). Iga cat-fighti tulemuse otsustab sinu ja sinu sõbrannade varustatus parimate kleitide, aksessuaaride või autodega.
Esialgu suhtusin (ja suhtun endiselt) Sorority Life'i üsna skeptiliselt, kuna ma ei ole ise kunagi ühegi mängukutsega kaasa läinud, millega tihti Facebookis sõpru pommitama kiputakse. Seetõttu pole ma ka ühtegi inimest üritanud sinna värvata ja ilmselt ei tee seda ka edaspidi. See põhimõte piirab loomulikult ka minu enda progressi mängus, kuid mis seal ikka. :)
Mäng rõhub põhiliselt kõigele, mis naistele peale läheb - populaarsus, riided, aksessuaarid ning osutus hoolimata minu algsest tõrksusest mängima asudes vastikult sõltuvusttekitavaks. Kuigi väga tihe külaline seal ei ole, külastan seda aegajalt ikka eesmärgiga proovida "üritustes" ja minimängudes suuremat skoori saavutada ning peidus olevaid spetsiaalseid kingitusi leida.
Kindlasti ei hakka ma aga mängu peale raha kulutama, kuigi ka see võimalus on Sorority Life'is täiesti olemas. Raha eest on võimalik osta endale punkte, mis aitavad kasutajal mängus kiiremini kõrgematele levelitele jõuda ja seega ka suuremat populaarsust saavutada.
Kokkuvõttes ei ole ka see mäng minus endiselt tekitanud suuremat huvi virtuaalmaailmate vastu ning kulutan ka edaspidi oma vaba aega pigem pärismaailmas kolades. :)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment